jag hoppas

hola
Hade världens bästa midsommarafton, mycket glädje och mycket dans! Träningsverk efter? mmmm..
Sen på lördagen och söndagen jobbade jag kväll båda kvällarna, värt att vända på dygnet kanske? . Idag var jag ledig så har hängt i visby hela dagen med anna ida matida albin och joel, käkat på uteserveringar och myst vid ringmuren:) Inser att dom få dagarna jag är ledig skall jag spendera just så! Med mina vänner! ♥

Imorgon jobbar jag, upp tidigt för vi skall ha personalmöte och menyprovning vid tio sen jobbar jag restan av dagen..  Men har iallfall sovmorgon på tisdag för då jobbar jag kväll och resten av veckan med:) 
Min nya favorit låt- Timbuktu – Resten av ditt liv
Out and over


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0