happy days

Är sjukt glad idag:)  Haft en sjukt bra dag idag, inte så jobbiga lektioner och haft helt fluminga samtal med jakob boaorm :P   Eller matten sög ioförsig, och vissa är ju hmm lite pinsama?  haha går inte mer in på det..
Sen så var vi och åt på thai thai, omg vad jag älskar maten där! ♥

Ray Charles – Hit The Road Jack- sitter just nu och lyssnar på denna gamla goding!

Är som sagt ledig imorgon, dock får jag ingen sovmorgon för det är någon som skall komma och laga vår tvättmaskin vid nio.. bläääh på det!  Sen skall jag baka klart tårtbottnarna som jag skall göra två tårtor av till pappa på fredag:)
Och om en vecka så åker jag upp till sthm :):)  Jag längtar som tusan!♥ Skall bli så skönt att komma bort härifrån ett tag! Måste bara komma ihåg att boka båten snart ;)

kräm

¨

Det är den här tårtan jag skall baka på fredag, sjukt god! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0