update from the week

Veckan har gått sjukt fort för min del, haft mycket att göra och mycket att tänka över som tex mitt induviduella val som jag skall ha i trean. Blir svenska C och tävlingsmatlagning som det ser ut nu skall bara komma på två andrahands altenativ oxå! :) 
Har oxå hunnit umgås med mina fina vänner, torsdagas var jag hemma hos jakob och pluggade, drack chai och pratade.  Och igår kvälls så åkte jag ut till anna:) Mina vänner är dom bästa och det är dom som gör mej till den jag är!♥

Det är bara en vecka kvar tills jag är i Åre, som jag längtat kommer bli en sååå bra vecka!
Idag skall jag leta upp och se att jag har all utrustning till åre och sen har jag lovat mamma att dammsuga hela huset!
skall gå och börja göra det nu! :)   Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Anna

Å du är så underbart snygg min älskade vän! <3

2011-02-19 @ 11:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0