Dag 5 – Min bästa vän

Dag 5 – Min bästa vän
 
Hatar min design just nu! Blir den här sålänge tills jag bett jakob att göra en ny:)
Nu skall jag berätta om en av mina bästa vänner, låt mej pressentera Sara!

Sara och jag har väll som sagt kännt varandra, ja sen vi föddes kan man säga. Våra föräldrar ä var kompisar och därför så har vi träffats nästan jämt. I skolan, på festen/kalas, barntimmen osv..
Vi har gått i samma klass i 10 år, från förskolan till nian och sen skildes våra vägar åt jag till hotell & restuarng och Sara började samhäll.. Vi träffas ofta ändå nästan varje helg och sen så sjunger vi i samma ensambel oxå:) 
Sara är en sjukt bra vän och vi har alltid roligt tsm och skrattar åt  varandras skämt som igen annan kan förstå:P
Hon är bäst och jag älskar att säga att just hon är min bästa vän! ♥ puss


Kommentarer
Postat av: Sara

finaste <3

2011-02-24 @ 18:11:49
URL: http://saraagnesterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0