glad midsommar?

Sitter hemma i morgonroken, skall färga håret,  bädda sängen och sen sova!
Rolig kväll igår! Vi bestämde oss för att gå ut och äta pizza sen var vi några som drog till masters, sen till en i klassen och ner mot bolaget sen masters igen. En tisdagkväll, standard och totalt värt! Eftersom vi idag har "studiedag" vilket typ är samma sak som ledigt!  Jag har iallafall varit i skolan några timmar och jobbat på den sista inlämningen i tävlingsmatlagning. Sen blev det att jag blev kvar i stan, mat på max och fika på waynes, I love it!

Nu måste jag bara få in i skallen att det snart är jul och jag har inte köpt några julklappar... Väntar någon vecka med det kanske? Jag vill ha sommar...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0