fu

Kom hem nu efter att jag haft en super mysig hel dag på stan med mina vänners som innebar shopping och mat på crêperiet, blivit frälst av deras bacon kyckling. mums vad gott det är!
Hittade inte så mycket på rean, en bh och nytt hårspray bara. Köpte ett par pumps som jag har tänkt ha till nyår men blir så jäkla osäker nu när jag prövat dem hemma att dem är för höga och ostadiga..  fuck jag vet inte om jag skall ha dem eller lämna tillbaks dem´, är lite förälskad i dem..  Och sen provade jag jackan som jag vill ha igen och nej jag älskar den fortfarande och den sitter fortfarande perfekt men fan den kostar 1600 spänn... Ångest!

Ska nu prova kläningen och skorna och se om det passar.. suck





Jag vill ha båda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0