Paj

Lagat min första tacopaj och slutresutatet ser bra ut men vägen dit gick inte som planerat haha :P  Vi får se vad de tycker om den ikväll hos simon där vi har knytkalas med tema paj ;) Jag är fett taggad på att äta! höhö

De senaste dagarna har spenderats med bella sara och jakob i jakobs sommarstuga, mitt ute i skogen med noll grannar och ingen el, det är svensk sommar när den är som bäst! Jag fick lära med köra fyrhjulning:)   Sen var jag med simon anna joel och johan igår och såg film.  Ikväll blir det somsagt knytkalas hos simon som flyttar härifrån i morgon så det blir som en hejdåfest till han:) 

Nu skall jag checka pajen i ugnen, håll tummarna! ;) 

Hej 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0