städa städa

Försöker finna lusten till att ta tag och städa mitt rum som just nu är kaos! Min grejer ligger utspritt över hela huset, vill ta en stor sopsäck och bara gå runt och slänga allt! Och att sätta igång datorn gjorde det ju inte bättre, nu är jag fast haha ;)
Förövrigt är jonas sandwall sjuuukt bra! Jonas Sandwall – Fall mot mig
Ikväll blir det jobb igen och sen så blir det nog utgång efter jobbet med arbetskamraterna, bartömning på pigan ju!;) 
sen i morgonbitti skall jag ut till grogarnsberget och ta hand om 50 ryssar som skall få lära sig klättra, göra eld och bygga tre fötter, jag och sara håller i eldstationen så det lär bli intressant!:D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0