//

LOOOOOOV!!!

I helgen har jag
- bakat ttvå tårtor
- varit med farmor och mormor
- legat ute och solat
- övningskört
- träffat sara
- hoppat studsmatta i två timmar nonstop

Nu skall jag baka den tredje tårtan, är så sjukt trött på tårta nu tur att ingen i familje fyller år förrens i juli och då är det ju jag som fyller!   18år galet!
Har oxå anmält mej till frizon i augusti, vilket kommer bli sjukt bra, bara jag får jobb snart! ;)
Imorgon åker jag och ledar gänget till burgsvik och fixar iordning det sista till lägret sonm börjar i morgokväll, tror att det kan blir sjukt bra! Alla kommer att hata ägg efter de dagarna, mer säger jag inte ;)

btw någon som vill göra mitt arbete om skogskövling?` hör av er isåfall!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0