Underbara dag

Gissa vad jag gjort idag?  Jag har varit och gymmat för första gången någonsin i hela mitt liv:o  grymt kul var det och grymt jobbigt! Känns som att det brinner i vaderna haha:) Var är med bella, sara och jakob.
Sen har vi varit och ätit på thai thai, sjukt gott! Jag älskar thai mat!:D
Har haft en helt unbderbar eftermiddag och kväll alltså :)  Hur har eran varit?


Sover inne i stan inatt hos sara, nu är det turkos ansiktsmask som gäller sen har jag hört rykten om att det skall bli kaffe med;) Gött!
Btw spontan/inpuls köpte en sprite 2 liters idag bara sådär, haha  sen när jag kom ur affären frågade jag mej vafan köpte jag den för? Smart! men men det går alltid åt:)

Ha en bra kväll, det skall iallafall jag ha :)
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0