Att lära känna

Hej min röst är nu totaly gone! Helt kapput.. Inte smart att sjunga när rösten redan är kass och då menar jag verkligen sjunga, har sjungt hela kvällen men det var värt det!:) Underbart kul!   jag och anna vi rockade loss som aldrig förr;) 

Idag har jag oxå hunnit med att var på marknad ett antal timmar, varit helt underbart väder idag alltså! Soligt och varmt fick ta av med både jackan och tjock tröjan och ändå tyckte jag att det var skönt:) 
Mysigt att gå och kolla i alla stånd och prata med en massa bekanta, oj vad det lät vuxet, VUXEN POÄNG TILL MOI!;)

Nej nu skall jag försöka vårda min hals med te och halstabletter och mycket sömn och hoppas på att jag kan prata imorgon:)
bedtime beauties, godnight sleep well!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0