shame

ojoj inte skrivit på flera dagar och nu kommer mitt andra inlägg bara för kvällen, WOOW! Har fått tillbaks blogglusten igen, inte haft tid och har kännt att jag inte haft något att blogga om men nu blir det ändrig på det, Im back and im here to stay! men kommer dock att ha blogg pause fredag till söndag, kommer inte att ha någon tillgång till dator så kommer inte att kunna blogg något alls så ni som läser bloggen får vänta tills på söndag då jag lovar att skriva av mej ordentligt! Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge;)

Har nu suttit i två timmar och försökt få ihop en snabb header men när jag skall få in den på bloggen så får jag inte in det där med höjden och bredden på bilden:(   Så nu har jag gett upp! 
Någon som kan göra en snygg och stilren header till mej snälla? :) 
 
Kiss /M




Kommentarer
Postat av: Maria

Haha eller hur.. :P

2010-10-28 @ 02:00:14
URL: http://jenico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0