Regn

Asså shit!   Jag och sara var inne och strosade runt på atterdags en ganska lång stund och när vi kommer ut så är det skyfall, bokstavligen!   Hade vi ingen tid att passa så hade vi nog stannat kvar inne i affären och försökt att undvika regnet men det gick ju inte hade ju tid hos tandläkaren.
Så vi båda upp på cykeln, sara cyklade och jag åkte på paket hållaren, erkänner att jag var helt livrädd när jag satt där bak och hade ingen kontroll alls och såg ingenting. haha  när vi kommer ner till lasarettet så var vi dyng blöta! byxorna var helt piss blöta och det droppade från våra pannor..  Sara fickl cykla själv hem i regent för jag tog stadsbussen tillbaka till busstationen :)
Har hört rykten om att det skall snöa imorrn:O  whats up whit that?   hoppas verkligen inte det!

Nu står mina föredetta vita converse på torkning och jag har satt på mej ulltofflornan och slängt mej i soffan:)
Imorrn är det Alive, älskar våra lilla kör på 5 pers;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0