Kaffi

kaffe sugen och kissnödig står jag nu i bibloteket och skall skriva min polektik skit uppsats. Hittae ingen som helst lust till att skriva om hur miljöpartiet vill att vi skall ha det i skolan. Hela två sidor om det skall jag skriva och lämna in tills imorrrn..  Odch sen skall vi debbatera om det oxå inför klassen och jag har typ ingen aning vad jag tycker om kärnkraft och sverige demokraterna osv.. Eller sverige demokraterna är jag helt klart emot och undrar hur som tänker men kärnkraftverk har jag ingen som helst aning vad det ens är haha;) Bra jobbat !

Och vet ni vad det är för mat idag? Jo pannkaka:/  Typ det värsta som finns! Får äta när jag kommer hem.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0