Härligt

hemmmmaaa från gustavs! 

Spela&sjung är ett läger som jag gått på sen jag var 6 år, i år var mitt elfte år:) Fast nu de senaste åren har jag varit med som ledare och sovit med de små i stugorna men iår fick jag och sara uppgiften att ha hand om tonåringarna. Vilket man var lite nervös över men de skötte sig bra, sov gjorde de inte så mkt men annars var de super duktiga med städningen. Stolt! 
Man blir glad när alla de små barnen kommer på lördagsmorgonen, helt förväntningsfulla och uppspelta över att vara där och redo att lära sig en massa nya låtar och få leka med sina kompisar som de kanske inte träffat alls sen förra årets spela&sjung läger. Så härligt!
Jag är verkligen en läger dåre, kommer ihåg när jag var liten och ville va med på allt! Började typ gråta om jag missade något läger. Brukar bli minst 10 läger på ett år.. Nästa blir om 2 veckor då vi skall ha hajk sen är det höslovsläger, veckan efter det skaút och yttligare en vecka så blir det gospelhelg på snäckan. Så kommer att ha fullt upp näsyan varje helg 6 veckor framåt. Sjukt kul!:) Sova kan man göra i graven:P

Känner mej just nu som en zombi, hängig och har typ ont i ögonen:/ Godnatt


Kommentarer
Postat av: Tildah

sv. haha oh tack så mycket din med! :)

2010-10-10 @ 22:29:55
URL: http://tiiildah.blogg.se/
Postat av: E l v i r a

Fin bild! :)

svar: Tack så jättemycket! :D

Kram.

2010-10-13 @ 16:03:44
URL: http://lillvalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0