well well

Ny duschat hår är det bästa som finns! sniff sniff :D  tonade håret några nyanser mörkare igår och jag gillar det, känns bra..:)

Haft samhällesprov idag om politik, shit vad nervös jag var, ängnade varje lektion innan det till att plugga på partierna och vad de står för och sen när man ser provet så är knappt något av det jag pluggat på med! Men jag tror att det gick bra ändå, var enklare än vad jag trodde att det skulle vara så nu hoppas jag på att få ett bra resultat;)  

Imorgon börjar jag sent eller ja halv tio sen har jag två lektioner sen hem, och torsdag och fredag är jag ledig sen på fredag kväll börjar årets bästa gospelhelg på snäckan:)   Så grymt taggad! Sitter nu och lyssnar på kungen av gospel- Kirk Franklin, Kirk Franklin – September




you make me happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0