Min sista lediga dag

Min sista lediga dag :(
Har en massa måsten som jag borde göra, skriva naturkunskap, skriva nyhetsartikel, plugga trafikkunskap, tvätta och packa men vad gör jag? Inget!!  VI TAR DET SEEN;)
Världens dimma utanför, kan inte ens se garaget på gårdsplan:O Vill ut och spinga/gå och rensa tankarna men är typ rädd för att jag skall bli påkörd i dimman hahha ;)  så blir att jag sitter inne hela dagaen och kolla brooke knows best marathon.. Myyyss! 

Imorgon är det skola, sen kommer en liten del av fastlänningarna så blir kanske en fika på stan?  Sen är det skaut och då kommer resten av alla fastlänningar:) wooooh  nu är det nära!! Kommer att bli underbart ♥

puss på er♥


Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Wow vilken bild! =D

2010-11-14 @ 15:24:06
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0