just nu



Hemma efter ett awsome GUL, fastlänningarna har åkt hem och jag är kvar på ön:( Vill ju att alla skall stanna kvar här... Men back to reality i guess?  
Har en hög skolsaker som jag borde göra men inte haft tid och lust till, skulle va så skönt om allt bara kunde försvinna så att jag kan komma ikapp allt:(  Har prov i sammhälle på tisdag och jag vet att det kommer gå sämst för att jag inte läst på något, vilket är surt eftersom jag tycker att samhälle är inressant och kul men har ba inte haft tid.. Får fjäska lite för läraren kanske?;) 

Kom just på att jag inte käkar kvällsmat, tiderna är helt konstiga och jag har inte haft någon som helst rutin idag. Men men imorgon är det en ny dag och nya tag. Och sen på fredag så är det gosspelhelg och då kanske anna och sebbe kommer ner hit igen:) ♥

Puss på er nu skall jag äta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0