Dissar harry potter hysterin

Första dagen i servisen gick förvånatsvärt bra, ingen tappad tallrik eller krossat glas eller jo kanske ett glas men det var inte vårt fel utan någon idiot som som lämnat ett krossat vinglas i diskmaskinen, diskmaskinen fick damp och pep, världens stressmoment!! 
Har oxå druckit tre koppar kaffe under en två timmarsperiod :O  Och två muggar chaite, gissa om jag var kissnödig sen haha:P Imorgon är det samma sak igen ohej :)  

Är det bara jag som inte skall eller har sett harry potter 7an? Jag förstar inte harry potter hysterin, tycker det är ganska tråkigt om jag skall erkänna. har alldrig sett en hel harry potter film utan att jag somnat.. Men däremot så är mina vänner harry potter fan och har läst alla deras böcker osv:D 

Nu skall jag be mamma att massera mej sen skall se greys anatomy:)  PEACE


Kommentarer
Postat av: felicia

ja visst är det :)

2010-11-18 @ 21:20:45
URL: http://feliciaalundin.blogg.se/
Postat av: NATHALIE AULÉN

sv: tack så mycket! :)

jodå, med mig är allt bara bra

2010-11-18 @ 21:25:18
URL: http://nathaliieaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0