If you fall

Fy vad jag älskar att det blivit varmt nu, älska, älska, ÄLSKA!!
Igår var jag nere i almendalen och kollade på mösspåtagningen för årets studenter, sen spelade jag kubb med några i min klass, kubb är är ett tyspiskt sommar-spel och det kan faktist vara kul ibland, mitt lag vann iallafall även om vi träffade kungen tre gånger innan spelet var slut haha.:D

Idag har jag och Anna varit hos Sara och solat, så jäkla skönt sen har jag och anna gått en sväng på stan och kollat och käkat glass ;)

Blev inga bilder med min kamera igår men tar och visar några random bilder från datorn istället:)! Enyoy!



sudret på hugget, 09

Alive resa, maj 09

Alive resa, maj 09

Alive resa, maj 09

Lofsdalen 09

Lofsdalen, 09

Avslutar med en kusinbild från januari i år:D Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0