Maj maj måne jag kan lura dej till skåne

En riktig fin dag idag alltså!
Kom hem vid 10, somnade i soffan till the hills vaknade och kände att nej jag skall inte sova bort hela dagen även om jag skulle vilja det :(  Så då tog jag tvättkorgen och började tvätta sen fixade jag mat till matilda och mej. Eller vi åt rester så det var inte så mkt "fix" med det :P
Suttit ute i solen, drukigt en massa te och mysat med tjockis katten. Alltså en helt grym eftermiddag. !!
Nu skall jag börja packa och sen skall jag fara iväg till bussen, det blir Visby tonight! ;)

Jag måste bara berätta att jag börjat äta paprika som jag alltid hatat, men nu har jag kommit på att det blir godare om man steker dom med grillkrydda, Grymt gott!
ha en bra och skön lördag! Peace


jernis lovisa och sara//  klassresa 09 maj


Kommentarer
Postat av: Jakob!

SV: Den var bra tyckte jag :)

Vi får se den någon gång!

2010-05-01 @ 15:55:45
URL: http://thiswasfun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0