Busy day

Vaknade upp av att jag slår huvudet i väggen, kollade mej yrvaket runt och sen la mej nere och somnade om igen. Tio över sex ropar mamma att jag måste gå upp nu, jag kliver upp igen och går och klär på mej och sen lägger jag mej ner igen och sommnar om igen. En halv timma senare så  kommer jag upp igen och ser på klockan att jag missat bussen. Tänker Yes nu kan jag sova hela dagen. men icke nej då är mamma ännu kvar hemma, så då säger hon att sjutsar mej:(  
Det är skit väder ute oxå, typ storm och regn! Jag vill bara hem till min säng!!

Kommer vara rätt busy i dag efter skolan.
15:15 kommer hem, packa och laga mat.
16:00 Handla med H.
17:00 duscha, packa klart
18:00 skall jag vara ute i näs senast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0