In town to night

Ännu en kväll hemma:(  De andra är och ser prince of persia i visby kände att jag inte hade lust att betala 80 spänn på en film jag inte är intresserad av och sen 60kr på en buss hem.. Så nu sitter jag hemma i min ensamhet haha

Fyy det var hemskt att gå upp i morse, ville bara ligga kvar i sängen drog mej det längsta. Och sen fick jag stressa och sen iväg till jobbet dit jag komm för tidigt och fick stå och vänta själv. toppen morgon!
Slöt vid halv ett, hem och stress duscha och sen iväg till hemse och sedan till stan. Köpte en rosa fin sommar klänning och en kjol från H&M, riktigt nöjd med inköpen!  Skall ha den rosa på midsommar har jag tänkt om det inte blir för kalt. HOPPAS PÅ BRA VÄDER I MIDSOMMAR! PEACE#


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0