I blue daaam

ÅH NU KAN SOMMARLOVET 2010 BÖRJA!

Avslutning med klassen, en glass i handen och betyget i den andra sen ut till hemse fort som tusan, krama "alla" nior sen upp på hemse och kolla kotegen och sen bli piss blöt av spö regnet. What a day! Underbart nästan så att man fällde en tår när man såg vagnarna köra förbi och tänka på att det var en själv för ett år sen. Eller så var det bara att jag hade ris i ögat ( tack bella )..

Ikväll skall jag vara hemma, är så sjukt trött så nu dom första dagarna kommer jag att ligga hemma däckad i min säng, eller så blir det iallafall imorrn för sen på torsdag morgon skall jag upp och jobba vid åtta. PENGAR $

Jag är taggad!!  LET IT BEGIN, PEACE♥



Denna spelas just nu i högtalarna, So old but I like it!! Eiffel 65 – Blue (Da Ba Dee)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0