sista veckan i skolan

LMK-provet imorgon kommer gå åt helvete för jag har inte pluggat alls, typiskt mej att sjuta fram det och tre att det kommer ordna sig och jag jkommer att plugga som tusan. Ööö exakt mej:) 

Idag har det blåst som tusan ut och regnat har det oxå gjort, fy fan. Efter skolan drog jag hem till min farmor och hjälpte henne att putsa fönster bussig som jag är:) Gick as bra tills det börja regna då man blev helt frustrerad att där man just hade putsat och gjort fint förstördes av vatten droppar, stod som en galning och tog bort vattnet så fort det kom på rutan sen gav jag upp.  
Imorrn skall jag köpa en sommar kjol har jag tänkt, när jag gick förbi åhlens fönstret fick jag syn på en jätte söt bommig kjol som jag skall titta lite närmre på imorrn :)


Peace♥
 

Här skulle en bild vara men det tycks inte funka att ladda upp bilder ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0