getting better for each day!

Lyssnar på gotlands radion höhö var bara tvungen att höra sarahs interjuv om hennes salong, du var ur bra gumman ;)

Sista veckorna i skolan och man gör knappt något alls i skolan, har slutat elva två dagar i rad nu och inte gjort något speciellt alls bara några rest prov som sulle fixas. Och nästa vecka kommer det sista! När jag klarat det skall jag andas ut och sedan bara vänta in sommarlovet!;)  Jag är så jävla taggad, helt sjukt! 
Jobba och tjäna pengar! Kommer bli grymt:D  

Idag har jag varmköks prov, gick as bra, blir besviken om jag inte får MVG för det är jag fan värd eller iallafall VG!
Sen drog några av oss ner till stan och kollade i affärer men inte alls kul när man inte har några pengar att handla med:(  
Men imorrn då skall jag iallafall köpa en ring som jag bara måste ha. Skall köpa gladiator skor oxå tror jag:D

Ha en under bara dag foks! ♥


Sommarkänslor:D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0