Ingen blogg tills på torsdag

Sovmorgon var det idag, sov iallafall til halv tio sen vaknade jag upp av att det var så satans varm på rummet. Så då var det lika bra att palra sig upp och fixa frukost. Pågenlimpa med bregott havsalt och räkost blev det och en kopp med kall oboy! 
Kollade temperaturen- 26 + inomhus, 27+ utomhus. Konmer bli en varm dag idag med;) 

Nu lagar mamma mat till mej (fiskpinnar och färskpotatis) och sen skall jag iväg och jobba, sen åker jag hem och grillar med brosan, kommer inte ha något internet tills på torsdag eller fredag så det kommer nog inte bli något inlägg på bloggen förrens dess. så lämna en kommentar så blir jag extra glad på torsdag :) Peaceandlove

glada systrar som gillar fiskpinnar och varma dagar på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0