^^

Hejsan!
Helt slut, Hade middag med några vänner igår, blev jätte gott! lite otur med vädret så vi kunde inte sitta ute som jag hade planerat att vi skulle men det blev mysugt ändå! Tack för alla fina pressenter! <3
Idag har jag varit nere i stugan och firat lite med familjen och min grannar. Blev inte så mkt firande för min del, fick jätte ont i huvudet så jag gick och la mej och sov typ 2 timmar så var inte så social om man säger så:P
Har fått ett nagelkit av sara med typ olika oljor och nagelbandsrengöring och sen har jag fått ett lackrätt kit av pappa med över och underlack, as bra!  :)
Nu sitter jag och hör på regnet, har seriöst regnat hela dagen!  Och åskat, men jag tycker nästan att det är lite mysgt  bara man är inne ;)
Nu skall jag och matilda äta upp resten av tårtan:D
 

Nagelkiten som jag fick:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0