D

Kramp i fingarana? japp, inte utav skrivande nej utav internet spel, gillar bartender spelet på spela.se.. har suttit med det i nästan 2 timmar nu, har inget liv jag vet ;) Meeeeen det är så jäkla kul att man bara fastnar och kämpar för livet att göra drinkar, tjäna pengar och komma upp en massa level.

Jobbade i morse och vet ni vad jag hittade bland palsternaks plantorna?  En kaninunge!!  fatta om jag blev rädd! Såg bara ett par ögon, så vet inte om det var en kanin eller en råtta?  Neej hoppas verklingen att det var en kanin! Fy fan vad äkligt annars!:O Jag HATAR råttor och möss! 
Och sen när jag skulle upp på hemse ja då börjar det läcka bensin över hela motorn och efter mej. Så det vara bara att ringa magnus och be han hämta mej. '
Imorrn är vi lediga igen för det var så många som skulle vara lediga så det funkade inte att jobba då..  så jäkla dåligt, vill ju jobba och tjäna en massa pengar!

Nu väntar en stor kopp grönt tee nere på mej. Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0