Give me your dancing shoes

Terrordåd i Sverige, kan det vara sant?? Sjukt!

Blev ändrade planer för helgen, blev inte jakob i lördags utan vi tar det någon annan gång istället♥
Idag har jag gjort julgodis med min mormor och min syster, sockerkoma eller vad? Varannan godis i munnen eller hur var det?;)   Min fina mormor har oxå stickat ett par jätte fina lovikavantar till mej:) 
Jag måste göra klart min storköksuppgift men orkar verkligen inte, så tråkigt!  Men måste göra den annars får man tydligen IG i hela kursen:(  Bajs, bara att sätta på pluggarmusiken och börja....

Imorgon efter skolan skall jag möta upp med sara och kolla på lucia i domkyrkan, mysigt! Hoppas vi hinner med att sola lite oxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0