Keep on walking

Sitter här med nybakade äppelpaj och vaniljsås, jealous much?;)
Vill packa min väska och resa till varmare land! Långt bort och länge är så sjukt trött på detta väder och ser inte alls framemot att det skall bli först höst och sen vinter och att det skall bli kallare och kallare, blääh nej jag är en sommar mäniska!:D  Jag vill ha det varmt och sol hela året!
Någon som håller med?

Har inte träffat en endå person idag eller där ljög jag har ju träffat mamma och pappa osv men ingen annan på hela dagen:O  Men har inte orkat med något idag! Fattar inte varför jag är så jäkla trött?  Kommit in i en sån dålig period nu efter sommarlovet, kan inte somna på kvällarna och har inte kommit rätt in i dygnet ännu.
Och är ännu förskyld sen dalarna det är ju typ tre veckor sedan det vill inte ge med sig:( jag blir inte ofta sjuk men blir jag det så tar det sjukt lång tid tills jag blir frisk... 

Nu blir det honungs tee! gött;)
 

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar; hehe, aa! :D Hur måru?

2010-09-05 @ 21:37:27
URL: http://jessicaochamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0