coffe

Gääääsp! Shit vad trött jag är....   Har inte alls haft någon jobbig dag i skolan eller så där nej tvärtom en helt soft dag men är ändå helt död typ, somnade nästan på bussen precis innan jag skulle gå av, fick kämpa för at hålla ögonen öppna och nu vill jag bara gå och lägga mej och sova! Men känns inte så smart att göra det för då kommer jag inte att kunna somna inatt istället så får ta och kämpa med att hålla mej vaken ett tag till:)

Hur har eran eftermiddag varit annars?
Jag stannade kvar i stan när jag slutade, vi gick hem till sara och drack varsin kopp av äkligt kaffe ( vi kan inte koka kaffe) haha, sen cyklade vi neråt öster och träffade bella och jakob:) myyys eftermiddag!

Nu skall jag gå och kolla om mitt papper har kommit så jag kan skicka tillbaks min mobil:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; Jag kommer från Ljusdal sj? :)

2010-08-26 @ 20:50:09
URL: http://henrikestander.blogg.se/
Postat av: ciiz

supergott :D

2010-08-26 @ 21:37:38
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0